ДО УВАГИ МІСЬКОЇ ГРОМАДИ
03 березня 2022 року об 11 год. у великому залі виконавчого комітету Миколаївської міської ради по вул. Адміральська, 20 (4-й поверх) відбудеться публічне представлення інформації про виконання бюджету департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради за 2021 рік. Головним розпорядником бюджетних коштів буде представлено інформацію про виконання бюджетних програм, у тому числі досягнення цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, у межах бюджетних програм за звітний бюджетний період.
Вхід до адміністративної будівлі можливий для осіб, які мають негативний результат тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена корона вірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу), або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від СОVID-19 однією дозою однодомної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія.
_________________________
Оголошення про перенесення конкурсу на управління багатоквартирними будинками по Заводському району м.Миколаєва
На підставі протоколу конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Миколаєва від 20.11.2020 року № 17, наказом департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради від 20.11.2020 № 795 затверджені зміни до конкурсної документації з призначення управителя багатоквартирного будинку міста Миколаєва, затвердженої наказом департаменту від 21.03.2019 № 55(зі змінами), шляхом затвердження редакції конкурсної документації станом на 20.11.2020 та перенесено дату проведення конкурсу з визначення управителів багатоквартирних будинків по Заводському району м. Миколаєва.
Дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями по Об’єкту конкурсу (групі будинків) №4 визначено: 01.12.2020 р. Час: 10-00 год., з кінцевою датою подання пропозицій учасників до 30.11.2020 (до 17-00).
Конкурсна документація із змінами буде направлена на адресу учасників у строки, що передбачені п. 10, 11 розділу ІІ Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку із змінами і доповненнями.
Та надає інформацію:
Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу:
Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (54030, Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд. 7).
Прізвище, посаду та номери контактних телефонів осіб (особи), уповноважених (ної) здійснювати зв’язок з учасниками конкурс.
Секретар конкурсної комісії – заступник начальника відділу з впровадження нових форм управління житловим господарством управління житлового господарства департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, Рябчуненко Ольга Олександрівна, телефон (0512) 47-31-92.
Найменування об’єкта конкурсу чи перелік об’єктів конкурсу.
Перелік об’єктів конкурсу
з призначення управителя багатоквартирних будинків
міста Миколаєва
ОБ’ЄКТ КОНКУРСУ (ГРУПА БУДИНКІВ) №4:
1 | пров. Курєрський, 2 | |
2 | пров. Курєрський, 4 | |
3 | пров. Курєрський, 4-а | |
4 | пров. Курєрський, 6 | |
5 | пров. Курєрський, 8 | |
6 | пров. Курєрський, 9 | |
7 | пр. Центральний, 26-а | |
8 | пр. Центральний, 40 | |
9 | пр. Центральний, 52 | |
10 | пр. Центральний, 54 | |
11 | пр. Центральний, 62 | |
12 | вул. 8-го Березня, 1 | |
13 | вул. 8-го Березня, 2 | |
14 | вул. 8-го Березня, 51 | |
15 | вул. адм. Макарова, 3 | |
16 | вул. адм. Макарова, 5 | |
17 | вул. адм. Макарова, 9 | |
18 | вул. адм. Макарова, 11 | |
19 | вул. адм. Макарова, 13 | |
20 | вул. адм. Макарова, 15 | |
21 | вул. Г. Петрової, 3 | |
22 | вул. Г. Петрової, 3-а | |
23 | вул. Г. Петрової, 17 | |
24 | вул. Наваринська, 25 | |
25 | вул. Наваринська, 27 | |
26 | вул. Наваринська, 29 | |
27 | вул. Обсерваторна, 1/7 | |
28 | вул. Обсерваторна, 1/8 | |
29 | вул. Обсерваторна, 1/9 | |
30 | вул. 3 Поперечна, 20-а | |
31 | вул. О. Григор´єва, 6 | |
32 | вул. О. Григор´єва, 8 | |
33 | вул. О. Григор´єва, 10 | |
34 | вул. О. Григор´єва, 14 | |
35 | вул. Рюміна, 1 | |
36 | вул. Рюміна, 2 | |
37 | вул. Рюміна, 7 | |
38 | вул. Шосейна, 2 | |
39 | бул. Бузький, 1 | |
40 | бул. Бузький, 1-а | |
41 | бул. Бузький, 3 | |
42 | бул. Бузький, 5 | |
43 | бул. Бузький, 5-а | |
44 | бул. Бузький, 9 | |
45 | бул. Бузький, 11 | |
46 | вул. Нікольська, 2 | |
47 | вул. Нікольська, 4 | |
48 | вул. Нікольська, 8/1 | |
49 | вул. Нікольська, 8/2 | |
50 | вул. Нікольська, 8/3 | |
51 | вул. Нікольська, 8/4 | |
52 | вул. Нікольська, 8/5 | |
53 | вул. Нікольська, 8/6 | |
54 | вул. Нікольська, 8/7 | |
55 | вул. Терасна, 1 | |
56 | вул. Терасна, 1-а | |
57 | вул. Терасна, 3 | |
58 | вул. Терасна, 5 | |
59 | вул. Терасна, 5-а | |
60 | вул. Терасна, 7 | |
61 | вул. Терасна, 7-а | |
62 | вул. Г. Гонгадзе, 26/2 | |
63 | вул. Андрєєва, 17-а | |
64 | вул. Декабристів, 28 | |
65 | вул. Антична, 14 | |
66 | вул. Антична, 14-а | |
67 | вул. Антична, 16 | |
68 | вул. Антична, 18 | |
69 | вул. Антична, 20 | |
70 | вул. Очаківська, 2 | |
71 | вул. Очаківська, 4 | |
72 | вул. Очаківська, 6 | |
73 | вул. Очаківська, 8 | |
74 | вул. Очаківська, 5 | |
75 | вул. Очаківська, 7 | |
76 | вул. Першотравнева, 8 | |
77 | вул. Першотравнева, 10 | |
78 | вул. Гарнізонна, 14 | |
79 | вул. Чкалова, 2 | |
80 | вул. Чкалова, 2-а | |
81 | вул. Чкалова, 2-б | |
2 | вул. Чкалова, 4 | |
83 | вул. Ясна Поляна, 1 | |
84 | вул. Ясна Поляна, 1-а | |
85 | вул. Г. Карпенка, 2/1 | |
86 | вул. Київська, 4 | |
87 | вул. Озерна, 3 | |
88 | вул. Озерна, 3-а | |
89 | вул. Озерна, 11 | |
90 | вул. Озерна, 11-а | |
91 | вул. Озерна, 12 | |
92 | вул. Озерна, 13 | |
93 | вул. Озерна, 13-б | |
94 | вул. Озерна, 17 | |
95 | вул. Озерна, 19-в | |
96 | вул. Лазурна, 24-б | |
97 | вул. Озерна, 1 | |
98 | вул. Лазурна, 4-б | |
99 | вул. Лазурна, 4-в | |
100 | вул. Лазурна, 6-в | |
101 | вул. Лазурна, 10-а | |
102 | вул. Лазурна, 16-б | |
103 | вул. Лазурна, 18-б | |
104 | вул. Лазурна, 40 | |
105 | вул. Лазурна, 42-а | |
106 | вул. Лазурна, 20 | |
107 | вул. Лазурна, 32-а | |
108 | вул. Київська, 2 | |
109 | пров. 5 Парниковий, 56 | |
110 | вул. Біла, 2 | |
111 | вул. Біла, 67 | |
112 | вул. Курортна, 2 | |
113 | вул. Курортна, 2-а | |
114 | вул. Курортна, 3 | |
115 | вул. Курортна, 3-б | |
116 | вул. Курортна, 6 | |
117 | вул. Курортна, 8 | |
118 | вул. Курортна, 8-а | |
119 | вул. Курортна, 9-а | |
120 | вул. Курортна, 10 | |
121 | вул. Курортна, 10-а | |
122 | вул. Г. Карпенка, 5 | |
123 | вул. Г. Карпенка, 7 | |
124 | вул. Г. Карпенка, 7/1 | |
125 | вул. Г. Карпенка, 9 | |
126 | вул. Дачна, 1 | |
127 | вул. Дачна, 3 | |
128 | вул. Дачна, 5 | |
129 | вул. Дачна, 7 | |
130 | вул. Дачна, 9-а | |
131 | вул. Дачна, 11-а | |
132 | вул. Дачна, 13 | |
133 | вул. Дачна, 13-а | |
134 | вул. Дачна, 28 | |
135 | вул. Дачна, 30 | |
136 | вул. Крилова, 11/1 | |
137 | вул. Крилова, 13/1 | |
138 | вул. Крилова, 15-а | |
139 | вул. Крилова, 17 | |
140 | вул. Крилова, 21 | |
141 | вул. Крилова, 23 | |
142 | вул. Крилова, 25 | |
143 | вул. Крилова, 29 | |
144 | вул. Крилова, 35 | |
145 | вул. Крилова, 56 | |
146 | вул. Привокзальна, 3 | |
147 | вул. Привокзальна, 15 | |
148 | вул. Привокзальна, 17 | |
149 | вул. Привокзальна, 19 | |
150 | вул. Привокзальна, 21 | |
151 | вул. Г. Карпенка, 16 | |
152 | вул. Г. Карпенка, 38 | |
153 | вул. Г. Карпенка, 40 | |
154 | вул. Леваневців, 25/102 | |
155 | вул. Леваневців, 25/2 | |
156 | вул. Леваневців, 25/20 | |
157 | вул. Леваневців, 25/21 | |
158 | вул. Леваневців, 25/23 | |
159 | вул. Леваневців, 25/24 | |
160 | вул. Леваневців, 25/3 | |
161 | вул. Леваневців, 25/30 | |
162 | вул. Леваневців, 25/4 | |
163 | вул. Леваневців, 25/5 | |
164 | вул. Леваневців, 25/6 |
Критерії оцінки конкурсних пропозицій:
– Ціна послуги, що включає відповідно до статті 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» витрати на утримання багатоквартирного будинку, прибудинкової території, поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, винагороду управителю з розрахунку на 1 м кв. загальної площі багатоквартирного будинку;
– Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою;
– Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців);
– Фінансова спроможність учасника конкурсу;
– Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства;
Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання.
Порядок набуття статусу учасника конкурсу
На виконання п. 1 Розділу ІІІ Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, для участі у конкурсі учасники конкурсу подають його організатору заяву, у якій зазначають:
фізичні особи – підприємці – прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
юридичні особи – повне найменування, код за ЄДРПОУ.
До заяви додаються документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – фізичної особи – підприємця) (з 01 січня 2019 року).
У цій же заяві, суб’єкт господарювання, який планує взяти участь у конкурсі повинен зазначити про свій намір взяти участь у конкурсі.
З моменту отримання такої заяви організатором конкурсу, суб’єкт господарювання набуває статусу «учасника конкурсу».
Крім того, у відповідності до п. 7 Розділу ІІ Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, суб’єкт господарювання у цій заяві зазначає спосіб надання йому конкурсної документації: наручно (із зазначенням відповідного номеру телефону для зв’язку з метою інформування про можливість отримання конкурсної документації); засобами електронної пошти (із зазначенням відповідної адреси електронної пошти); засобами укрпошти (із зазначенням адреси, на яку необхідно направити конкурсну документацію) тощо.
У випадку, якщо у заяві не зазначено спосіб надання конкурсної документації, вважається, що такий учасник конкурсу не має необхідності в отриманні конкурсної документації і має намір звернутися для її отримання, шляхом написання окремої заяви.
Відомості, зазначені у заяві учасника конкурсу, перевіряє організатор конкурсу після їх надходження у порядку, встановленому частиною сьомою статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Витяги з ЄДРПОУ організатором конкурсу долучаються до конкурсних пропозицій учасників конкурсу.
У разі якщо учасником конкурсу у заяві зазначено недостовірну інформацію чи її виявлено під час перевірки відомостей, зазначених у заяві, заява учасника конкурсу відхиляється, про що організатор конкурсу повідомляє його у триденний строк.
Тобто, у випадку виявлення недостовірності даних, зазначених у цій заяві, суб’єкт господарювання не набуває статусу «учасника конкурсу» з усіма витікаючими наслідками.
Перелік документів, що подаються учасниками конкурсу у складі конкурсної пропозиції для їх оцінювання:
1) засвідчені документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – юридичної особи), або засвідчені документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – фізичної особи – підприємця) (з 01 січня 2019 року).
Таким документом, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійної атестації за професією “менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)”» від 28.11.2018 № 1010 є відповідний кваліфікаційний сертифікат.
2) засвідчені учасником конкурсу копії документів, що засвідчують повноваження керівника чи представника учасника конкурсу;
3) засвідчена учасником конкурсу копія статуту (положення чи інший засновницький документ відповідно до закону) юридичної особи – учасника конкурсу;
4) засвідчена учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період;
5) засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання (за наявності);
6) засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);
7) засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
8) засвідчена учасником конкурсу копія декларації платника єдиного податку за останній звітний період (якщо учасник є платником єдиного податку);
9) оригінал витягу з ЄДРПОУ, що підтверджує здійснення учасником конкурсу економічної діяльності в сфері управління нерухомим майном;
10) оригінал довідки державної податкової інспекції про відсутність (наявність) заборгованості з податків та обов’язкових платежів до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;
11) оригінал довідки учасника у довільній формі про: фінансову спроможність чи наявність коштів, необхідних для надання послуги з управління у повному обсязі не менше одного місяця, з наданням підтверджуючих документів (в т.ч. – оригінали довідок з банків, що підтверджують наявність коштів).
12) оригінал довідки учасника конкурсу довільної форми, що містить інформацію про рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою з наданням засвідчених копій підтверджуючих документів;
13) оригінал довідки учасника довільної форми, яка містить інформацію про розміщення адміністративних та виробничих приміщень учасника, засоби зв’язку з керівництвом учасника та банківські реквізити учасника конкурсу;
14) оригінал довідки довільної форми, яка містить інформацію про наявний персонал відповідної кваліфікації та досвіду, який буде залучатись для надання послуг з управління багатоквартирним будинком із наданням підтверджуючих документів, наприклад:накази про призначення, копії трудових книжок працівників та інших документів, що пов’язують конкретного працівника із його роботою у учасника конкурсу з/або урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців;
15) довідка із наступним текстом, який зазначається в обов’язковому порядку: “Учасник конкурсу гарантує, що в порядку, визначеному Законом України “Про захист персональних даних” та іншими актами законодавства України усі фізичні особи, персональні дані про яких наведено у конкурсній пропозиції (включаючи їх прізвища, імена, по батькові, паспортні дані, реєстраційні номери облікових карток платників податків, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо) надали письмову згоду та дозвіл на використання їх персональних даних, включаючи дії щодо їх обробки (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання повного права обробки цих персональних даних Організатором конкурсу з метою проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Миколаєва в обсягах і в порядку, визначеному чинним законодавством України, а також були письмово проінформовані про використання їх персональних даних у такий спосіб”.
Суть зазначеної довідки полягає у тому, що учасник конкурсу підтверджує організатору конкурсу, що всі документи, які надаються в рамках конкурсної пропозиції, надаються з отриманням згоди на обробку персональних даних з боку конкретного працівника учаснику конкурсу. Таким чином, учасник конкурсу надає єдину довідку із вказаним текстом і немає необхідності долучати до складу конкурсної пропозиції згоду на обробку персональних даних від кожного окремого працівника.
Учасник має право звузити перелік персональних даних, що викладено у довідці (у дужках), що передбачена цим пунктом, лише у випадку фактичного ненадання такої інформації у складі своєї конкурсної пропозиції. У випадку, якщо Учасник надасть у складі конкурсної пропозиції відповідну інформацію (наприклад ідентифікаційний код працівника Учасника), але про неї не буде зазначено у довідці, що передбачена цим пунктом, це буде розцінено як ненадання відповідної довідки із настанням відповідних наслідків.
16) обґрунтовані розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;
17) оригінал довідки у довільній формі, що містить відомості про досвід роботи у сфері надання житлово-комунальних послуг (управління або утримання будинків) з наданням засвідчених копій підтверджуючих документів;
18) довідка у довільній формі в якій учасник конкурсу повідомляє про використання (невикористання) у своїй діяльності печатки.
Кожна довідка повинна містити номер та дату документу із обов’язковим підписом керівника або уповноваженої особи. У випадку, якщо учасник конкурсу використовує у своїй діяльності печатку, тоді кожна довідка повинна містити у тому числі відбиток печатки.
Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).
Надана учасником інформація має підтверджуватись копіями документів, засвідченими учасником конкурсу.
У розрахунках ціни послуги з управління учасники повинні визначити вартість кожної складової послуги з управління (згідно з п.3 цієї конкурсної документації) з врахуванням вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій» та Галузевої угоди між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об”єднанням організацій роботодавців “Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України” та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017-2018 роки, зареєстрованої Міністерством соціальної політики України (Реєстраційний номер 7 від 31 січня 2017 року), з урахуванням змін і доповнень, що зареєстровані за номером 26 від 04.12.2018.
Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта конкурсу окремо.
Розрахунок ціни учасник конкурсу подає у складі конкурсної пропозиції на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо.
Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою організатору конкурсу у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.
Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.
Нумерація відбувається на кожній окремій сторінці незалежно від того, чи міститься якась інформація на такій сторінці, чи ні.
Довідково: під нумерацією на кожній окремій сторінці мається на увазі нумерація кожного аркушу з обох його сторін, тобто на одному аркуші повинно бути дві сторінки.
Конкурсна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів в складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.
Всі сторінки пропозиції (незалежно від того, чи міститься на них будь-яка інформація у будь-якому вигляді, чи ні) мають містити відбитки печатки учасника та підпис керівника або уповноваженої особи. Вимога щодо наявності печатки учасника не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки.
Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, або подані не учасниками конкурсу, не розкриваються і повертаються особам, які їх подали.
Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій.
Дата огляду об’єктів конкурсу та доступу до них.
Доступ до Об’єкту конкурсу (група будинків) №4 та огляд будинків буде проводитись з 23.03.2019 року по 27.11.2020 року з 10.00 до 16.00 години.
Учасники конкурсу, що бажають взяти участь у огляді об’єктів конкурсу, повідомляють про це секретаря конкурсної комісії не пізніше ніж за день до дати огляду.
Інформація про:
– наявність та загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій: 4 122, 530 тис. грн.(станом на 01.11.2020).
– невиконані зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі: невиконані зобов’язання відсутні.