Press "Enter" to skip to content

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Департамент ЖКГ 0

Last updated on 10.07.2025

Додаток 2
до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
                                                                                                             Дата:                                   
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)
 
 Реєстраційний номер 13522
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)
 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

 

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» 30083966

 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 54020, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Каботажний узвіз, будинок 18

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

 

Планована діяльність, її характеристика.

 

Проведення господарської діяльності ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» із забору підземних вод Технічна альтернатива 1.

Планованою діяльністю передбачено забір води з підземних джерел 7 артсвердловинами з дебітом 20-40 м3/годину

Технічна альтернатива 2.

Планованою                                       діяльністю                         передбачено                              забір              технічної                      води             з     поверхневого                               об’єкту                  з будівництвом станції очищення поверхневих вод

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Миколаївська обл. Миколаїв Заводський Каботажний узвіз, будинок, 18

 

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

 

Миколаївська ТГ

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Миколаївська обл. Миколаїв Заводський Каботажний узвіз, будинок, 18.

Провадження планованої діяльності передбачається за адресою: 54020, Україна, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Каботажний узвіз, будинок, 18

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Миколаївська обл. Миколаїв Заводський Каботажний узвіз, будинок,18.

Не розглядається, так як здійснення планованої діяльності передбачається на території діючого підприємства за адресою: 54020, Україна, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Каботажний узвіз, будинок, 18 .

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

 

В соціальному плані провадження планованої діяльності має позитивне значення, так як спрямована на альтернативне водозабезпечення ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» та стабільну роботу підприємства по забезпеченню централізованого теплопостачання абонентів м. Миколаєва

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Планована діяльність Проведення господарської діяльності ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» із забору підземних вод. Підземні води планують використовувати для господарсько-побутових та виробничих потреб підприємства (підживлення тепломереж ТЕЦ та споживачів, водопідготовки води котлотурбінного цеху ТЕЦ, поповнення втрат пару та конденсату тощо). Планований обсяг забору води з підземних вод становить 4795,682 м3/добу, 881,847 тис. м3/рік. Підземні водозабори планують здійснювати з свердловин 262-22 (глибина 33,5 м, дебіт 40 м3/год), 263-22 (глибина 32,5 м, дебіт 40 м3/год), 264-22 (глибина 33,0 м, дебіт 40 м3/год), 000277 (глибина – 36,0 м, дебіт – 20 м3/год), № 000278 (глибина – 38,0 м, дебіт – 20 м3/год); №000285 (глибина 34,0 м, дебіт 20 м3/год), 000286 (глибина 34,0 м, дебіт 20 м3/год). Режим роботи свердловин – постійний.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності, встановлюються відповідно до вимог чинного законодавства, діючих нормативних документів, стандартів, інструкцій та дотримання умов іншої документації дозвільного характеру: щодо атмосферного повітря дотримання

«Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 р. № 173; – щодо шумового навантаження – рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативних показників згідно ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» тощо; щодо ґрунту дотримання законодавства щодо управління відходами, захист

земель від забруднення відходами планованої діяльності, відсутність прямого інтенсивного впливу; щодо водного середовища дотримання водоохоронного законодавства, недопущення забруднення поверхневих та підземних водних джерел; – дотримуватись нормативів ДБН В.1.1- 7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги».

щодо технічної альтернативи 2.

 

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності, встановлюються відповідно до вимог чинного законодавства, діючих нормативних документів, стандартів, інструкцій та дотримання умов іншої документації дозвільного характеру: – щодо атмосферного повітря – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не повинні перевищувати гранично допустимих концентрацій на межі санітарно-захисної зони об’єкта планованої діяльності. Дотримання

«Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 р. № 173; – щодо шумового навантаження – рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативних показників згідно ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» тощо; щодо ґрунту дотримання законодавства щодо управління відходами, захист земель від забруднення відходами планованої діяльності, додаткове відведення землі для будівництва станції очищення поверхневих вод. – щодо водного середовища – дотримання водоохоронного законодавства, недопущення забруднення поверхневих та підземних водних джерел; – дотримуватись нормативів ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги».

щодо територіальної альтернативи 1.

 

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються природоохоронним законодавством України.

щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива не розглядається.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Інженерна підготовка території не потрібна, оскільки провадження планованої діяльності планується на території діючого підприємства Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.

щодо технічної альтернативи 2.

 

Інженерна підготовка території включає планування майданчиків, будівництво інженерних мереж, влаштування під’їзних доріг і шляхів до об’єкту будівництва станції очищення поверхневих вод. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.

щодо територіальної альтернативи 1.

 

Проведення екологічних та будь-яких інших досліджень виконуватиметься у необхідному обсязі відповідно до діючого законодавства України, з метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів, а також забезпечення виконання охоронних, відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів.

щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива не розглядалась.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів: повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин при провадженні планованої діяльності не плануються. водне середовище – забір підземних вод на господарсько-побутові та виробничі потреби підприємства. шумове забруднення – джерелом шумового навантаження буде насосне обладнання підземних водозаборів. Акустичний та вібраційний вплив в межах допустимих значень. рослинний та тваринний світ, природно-заповідний фонд не матиме негативного впливу на біорізноманіття, оскільки діяльність планується здійснюватися на території діючого підприємства на техногенно освоєній території. клімат і мікроклімат – негативний вплив не передбачається. Планованою діяльність не передбачені виділення теплоти, вологи, парникових газів та викидів, що здатні вплинути на клімат в цілому і на мікроклімат прилеглої до об’єкту місцевості. геологічне середовище, ґрунти – провадження планованої діяльності не потребує додаткового відведення земельної ділянки та не спричинить зміни сформованих в даній місцевості ландшафтів, геологічної та структурно-тектонічної будови; не приведе до виникнення карстових і селевих явищ, зсувів і, тим самим, не відбудеться змін стану і властивостей масивів порід, що призводять до деформації земної поверхні. Погіршення фізико-механічних властивостей ґрунтів в процесі експлуатації не відбудеться. Утворені відходи будуть передаватися суб’єктам управління відходами. навколишнє соціальне середовище носить позитивний аспект, оскільки спрямоване на стабільну роботу підприємства по забезпеченню централізованого теплопостачання абонентів м. Миколаєва. навколишнє техногенне середовище відсутній негативний вплив на промислові, житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятки культури, архітектури, історії та інші елементи техногенного середовища.

щодо технічної альтернативи 2.

Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів: повітряне середовище –допустимий вплив. Джерелами утворення забруднюючих речовин при експлуатації об’єкта буде технологічне обладнання станції очищення поверхневих вод. водне середовище – забір поверхневих вод та їх очищення для забезпечення господарсько-побутових та виробничих потреб підприємства. шумове забруднення джерелом шумового навантаження буде насосне обладнання поверхневих водозаборів та технологічне обладнання станції очищення поверхневих вод. Акустичний та вібраційний вплив в межах допустимих значень. рослинний та тваринний світ, природно- заповідний фонд – під час виконання будівельно-монтажних робіт та планованої діяльності не матиме негативного впливу на біорізноманіття, оскільки діяльність планується здійснюватися на території діючого підприємства на техногенно освоєній території. клімат і мікроклімат – негативний вплив не передбачається. Планованою діяльність не передбачені виділення теплоти, вологи, парникових газів та викидів, що здатні вплинути на клімат в цілому і на мікроклімат прилеглої до об’єкту місцевості. геологічне середовище, ґрунти будівництво станції очищення поверхневих вод потребує додаткове виділення земельних площ, яке не спричинить зміни сформованих в даній місцевості ландшафтів, геологічної та структурно-тектонічної будови; не приведе до виникнення карстових і селевих явищ, зсувів і, тим самим, не відбудеться змін стану і властивостей масивів порід, що призводять до деформації земної поверхні. Погіршення фізико- механічних властивостей ґрунтів в процесі експлуатації не відбудеться. Утворені відходи будуть передаватися суб’єктам управління відходами. навколишнє соціальне середовище – носить позитивний аспект, оскільки спрямоване на стабільну роботу підприємства по забезпеченню

централізованого теплопостачання абонентів м. Миколаєва. навколишнє техногенне середовище – відсутній негативний вплив на промислові, житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятки культури, архітектури, історії та інші елементи техногенного середовища під час будівельних робіт та експлуатації об’єкта.

щодо територіальної альтернативи 1.

Прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.

щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива не розглядалась.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

 

13 Господарську діяльність Господарську діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу”

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, приймається у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої

діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

 

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Висновок з оцінки впливу на довкілля

 

 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається Управлінням екології та природних ресурсів Миколаївської обласної військової адміністрації

 

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління екології та природних ресурсів Миколаївської обласної державної адміністрації , 54029, м. Миколаїв, пр. Центральний, 16, [email protected], 46-04-27, Начальник відділу оцінки впливу на довкілля

 

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

 

 

 

 

 

 

 

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ 824 від 14.09.2020}