Press "Enter" to skip to content

📢 До відома мешканців міста: з січня 2021 року

Департамент ЖКГ 0
Відновлено можливість оформлення розстрочки на оплату за послугу з централізованого опалення
Розстрочку на оплату послуги з централізованого опалення передбачено «Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630.
Відповідно до абзацу 3 пункту 10 Правил 630: «у разі звернення споживача до виконавця послуги з централізованого опалення із заявою про надання розстрочки такий виконавець починаючи з місяця подання зазначеної заяви щомісяця протягом опалювального періоду виставляє до оплати 50 відсотків нарахованої плати за послугу з централізованого опалення».
Звертаємо увагу, що сума неоплачених протягом опалювального періоду 50 відсотків нарахованої плати за послугу з централізованого опалення виставляється до оплати споживачу протягом міжопалювального періоду щомісяця рівними частинами з травня по вересень включно!
Розрахунок та розподіл рівними частинами протягом кожного місяця міжопалювального періоду суми неоплачених протягом опалювального періоду 50 відсотків нарахованої протягом опалювального сезону плати за послугу з централізованого опалення здійснюється виконавцем такої послуги.
Заяву на розстрочку можна заповнити за адресами абонентського відділу: м. Миколаїв, пр. Центральний 141Б та вул. Рибна 1Б (є куточок споживачами зі зразками). Необхідний пакет документів можна передати бухгалтеру (виклик по дзвінку на дверях)/ залишити в поштовій скриньці.
Також абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» можуть завантажити зразок заяви за посиланням: 🌐
https://cutt.ly/WjQMZqL та надіслати на електронну пошту [email protected] Після обробки заяви абоненту буде надано відповідь за телефоном або на електронну адресу.
У зв’язку з посиленням карантинних заходів, підрозділи підприємства тимчасово призупинили особистий прийом абонентів та перейшли в онлайн режим.
Отримати професійну консультацію та відповіді на запитання можна звернувшись за телефонами: 📲46-51-30, 46-37-25, 095 761 73 99 (viber).
Немає опису світлини.